PRODAJEM STAN U ZAGREBU, REPUBLIKA HRVATSKA - ADRESA: GLINSKA 3 - CIJENA: 410.000Eura - TO NIJE STVARNA TRŽIŠNA VRIJEDNOST STANA - OVO JE PRELIMENARNA PONUDA - ALI STVARNA PONUDA
Teen Galaxy
2014-11-16 10:37:35 UTC
Vi ćete platiti certifikat toplinske izolacije ako se radi o mojoj PONUDI, a
ako se radi o vašoj POTRAŽNJI nitko ga ne treba niti platiti - JEDAN TROŠAK
MANJE!

SVE ZAVISI OD VAŠE POTRAŽNJE.

Stan može postati predstavništvo, kancelarija, bez problema ako instalirate
potrebnu zvučnu i sigurnosnu opremu - u protivnom nekima je ovdje hobby
turati nos u tuđa posla.

Ili može postati običan stan - morate stan osigurati protiv "elektronskih
nametnika" ako želite potpunu privatnost.

Mogu službenici UN otkupiti stan i promatrati društvena kretanja u Republici
Hrvatskoj. Da, može tu biti i bilo čija špijunska baza na dozvoljen način.
Mene se to uopće ne tiče - a špijune taman da ih pokriva i neka politička
stranka možete sve razotkriti.

Hoćete špijunski rat protiv njih na dozvoljen način - ova LOKACIJA i stan su
vam vrlo pogodni.

Političke stranke pripremite se onda ako vas počnu špijunirati na dozvoljen
način - RESPEKTIRAMO USTAV REPUBLIKE HRVATSKE - a nekima smeta - i njih bi
mogli onda zgrabiti!

Imate i parkirališna mjesta ispred stana.

Znači, prema želji i potrebama namjernika.

UGOVOR, NOVAC - I STAN JE USELJIV ZA VAS U ROKU 24 h!

NUDIM VAM EKSPRESNU SELIDBU! NAMJEŠTAJ JE VAŠ!

PREDUVJET - POD CIJENU TRAŽIM I JEDAN NOVI REGISTRIRANI AUTO, PROFESIONALNO
PAKIRANJE MOJIH KNJIGA, (sve knjige idu samnom!) UMJETNINA I ODJEĆE,
ELEKTRONSKIH UREĐAJA KOJI POSTAJU MOJE VLASNIŠTVO I PLAĆENOG VOZAČA DO MOJE
DESTINACIJE (LANCI ZA SNIJEG MORAJU SE NALAZITI U PRTLJAŽNIKU!) - PUT
NEPOZNAT, MOJA NESPOSOBNOST UPRAVLJANJA VOZILOM JE ISKLJUČENA KAO I SUMNJA U
MOJU VOZAČKU DOZVOLU - JER ŠPIJUNSKI GADOVI SE I TIME BAVE! (pa neka budu i
dalje prijatelji sa svojim Tuđmanom!) (da vidimo koliko mogu ići daleko!)

PUT MOŽE TRAJATI I NEKOLIKO DANA! MORATE OSIGURATI DNEVNICU SVOJEM VOZAČU!
KADA KAŽEM VOZAČU DA SE GUBI, NJEGOV PROFESIONALNI ANGAŽMAN PRESTAJE
VAŽITI - MOGU GA IZBACITI IZ AUTA BILO GDJE NA PUTU!

POMALO GANGSTERSKI I LEGALNO - DA LI VAM SE SVIĐA!? MOGU GA IZBACITI I
NEGDJE U ŠUMI. PSIHOPAT KOJI PRODAJE STAN - NE!

A što ako netko pristane na sve ove uvjete? ONDA SAM JA POBJEDNIK.

ŠTO VI NUDITE? BEZ VAŠE POTRAŽNJE OVA PONUDA NE POSTOJI.

BEZ VELIKE SUME NOVCA, NIŠTA - TO JE JASNO!

Tko uopće može biti zainteresiran. Moj šaljiv karakter koji neke otkriva u
ovoj ponudi stavite u svoju zbirku rariteta svih mogućih ljudskih zbivanja!

Da, fućka mi se! VI MORATE BITI OZBILJNI U POTRAŽNJI!

Znači tražim VAŠU POTRAŽNJU - A FINANCIJSKA GRANICA VAM JE POZNATA!

Da, čujem onda vaš scenario!

SAMO JE VAŠ SCENARIO VAŽAN - SVE DOK NIJE LAŽAN.

Joseph
vaso
2014-11-16 12:44:38 UTC
"Teen Galaxy" <***@zg.t-com.hr> wrote in message news:m49usb$fn3$***@ls237.t-com.hr...

MoŸe na kredit?
Recimo mjeseèna rata 100 kn?
UknjiŸuje se na moje ime èim uplatim prvu ratu,
a zabrana otuðenja ostaje na tvom imenu do isplate zadnje rate!?:-)
twoborg
2014-11-17 01:33:14 UTC
Post by vaso
MoŸe na kredit?
Recimo mjeseèna rata 100 kn?
UknjiŸuje se na moje ime èim uplatim prvu ratu,
a zabrana otuðenja ostaje na tvom imenu do isplate zadnje rate!?:-)
...ma pusti josepha, to su oni dani kad je zametnuo antipsihotike.
Valjda ima netko da se brine o njemu pa ce to skuziti na vrijeme.
leader
2014-11-17 09:22:34 UTC
Post by twoborg
Mo¾e na kredit?
Recimo mjeseèna rata 100 kn?
Uknji¾uje se na moje ime èim uplatim prvu ratu,
I taj je zivot u nista potrosio..
Teen Galaxy